See English Version

راهنمای ارسال مقالات

 

راهنمای ارسال مقاله و ارائه در همایش :

در صورتی که علاقمند به ارسال مقاله در این همایش بین المللی می باشید ، خواهشمند است به نکات زیر توجه فرمایید. روشن است فقط مقالاتی که برابر استاندارد تعریف شده ، ارسال شده باشند ، داوری و پذیرش خواهند شد.

1. مقاله می تواند به زبان های فارسی، انگلیسی، ترکی و یا عربی باشد ، اما ضرورت دارد تاکنون در نشریه یا همایشی دیگر ارائه نشده باشد. مقاله ترجمه که حاوی نکات مهم و جدید در حوزه مطالعات دستنویسهای قاره آسیا باشد پذیرفته می شود.

2. استاندارد رسمی شناخته شده در نگارش های دانشگاهی مقالات علمی- پژوهشی ، علمی – ترویجی، و مروری رعایت شده باشد. بدین منظور :

2.1 پس از عنوان مقاله ، نام و نام خانوادگی نویسنده ( در پانوشت: رتبه و سمت علمی، نام دانشگاه یا پژوهشگاه محل کار و پست الکترونیک) آورده شود.

2.2 چکیده مقاله در250 تا 300 کلمه به زبان های فارسی/ انگلیسی یا عربی/ انگلیسی ارائه شود.

2.3 واژگان کلیدی مقاله بین 3 تا 8 کلمه تهیه شود.

2.4 مقاله دربردارنده عنوان، پدیدآورنده، چکیده، کلید واژه ها، مقدمه، بیان مساله، تبیین هدف، پرسش های مقاله، پیشینه پژوهش، روش شناسی، ابزار پژوهش، جامعه پژوهش، محدوده و محدودیت های پژوهش، یافته ها، بحث و نتیجه، پیشنهاد، مراجع و پیوست ها باشد.

5.2 مقاله با قلم بی میترا و اندازه 14 در متن وعنوان ها با 12 سیاه ، با واژه پرداز ورد در دو قالب ورد و پی.دی.اف. ارائه شود. چنانچه مقاله دارای فونت/فونتهای خاص است، به فایل مقاله ضمیمه شود.

6.2 جدول ها، نقشه ها و تصاویر یا درست در جای خود ارائه شوند یا با توضیح مناسب در آخر مقاله آورده شوند.

7.2 برابر نهاده غیر فارسی نام ها، واژه ها و اصطلاحات به صورت پی نوشت و در پایان مقاله آورده شود.

8.2 ارجاع های درون متنی، درون پرانتز و به ترتیب زیر آورده شود : نام نویسنده، سال انتشار، شماره صفحه. (حسینی، 1381، ص46) ولی در ارجاع های برون متنی و کامل چنین خواهد بود :

حسینی ، سید حجت الحق.1381. دو رساله خیامی . چ4. تهران: اهل قلم .

9.2 مقاله دست کمینه 1500 و بیشینه 6000 واژه باشد.

10.2 مقاله های برگزیده و دعوت شده از سوی کمیته مشاوران علمی ، در زمان برگزاری  همایش و در نشست تخصصی ترجیحا با نماواره (پاور پوینت) ارائه خواهد شد.

3. دبيرخانه همايش در انتخاب و ويرايش مقالات آزاد است .

4. مقالات دريافتي بازگردانده نخواهند شد.

5. چکیده مقالات پذيرفته شده، همزمان با همايش، در مجموعه­اي دیجیتالی منتشر شده در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. اصل مقالات نیز پس از ویرایش و بازبینی، منتشر خواهد شد.